עבודות גבס בתל אביב


מחפשים קבלן לעבודות גבס באיזור תל אביב ? הגעתם למקום הנכון !
חברת מסמרים מבצעת את כל סוגי עבודות הגבס והשיפוצים באיזור תל אביב, החברה מובילה את תחום השיפוצים באיזור כבר לעשור, כל עבודותינו מתבצעות על ידי תכנון וליווי מהרגע הראשון עד לקבלת העבודה ברמת גימורים איכותית וגבוהה במיוחד, תוך דגש על אנשי המקצוע והאדריכלים המובילים ביותר .בישראל, אנו בעלי ניסיון של אלפי פרויקטים שאנו מתגאים בהם וכך גם לקוחותינו וכאן לכל שאלה עבורכם
לשיחת יעוץ חינם עם המומחים שלנו חייגו : 050-6333-555


אז איזה עבודות גבס אנחנו מבצעים בתל אביב ?

אם נסכם ונאמר במילה אחת אז : הכל ! מבניית קירות גבס לחילוק של חללים לבתים פרטיים או חילוק חדרים למשרדים ועד עבודות שיפוצים וגבס עם מוסדות ותעשיות שונות.
אנו מבצעים גם נישות גבס, קירות דקורטיביים, מחיצות גבס, מדפים מגבס , הנמכות תקרה דקורטיביות, תקרות אקוסטיות, חיפויי קירות פנימיים וחיצוניים, ועוד כל המגוון הרחב שיש לעבודות עם גבס להציע…
כמובן שכל העבודות מבוצעות על פי תכנון מקדים ומפורט על ידינו ועל ידי המומחים שלנו בצורה מדוייקת !

הליווי והיעוץ של חברת מסמרים

במסגרת הליווי שלנו תקבלו תוכנית מסודרת לפני ביצוע אשר נבנית ע"י האדריכלים המומחים שלנו, ובעת הצורך בפרויקטים מורכבים יותר התוכניות מתוכננות ע"י המהדנסים שלנו .
לאחר מכן אנשי המקצוע שלנו יגיעו אליכם לבצע את העבודה תוך כדי פיקוח וניהול צמוד על איכות וטיב העבודה, אנו לא מתפשרים על הפרטים הכי קטנים שלאחרים נראים זניחים, כל עבודותינו נמסרות ברמת גימור של 100% ולא אחוז אחד פחות !


עם איזה חומרים אנו מבצעים את עבודות הגבס ?

עבודותינו מתבצעות עם חומרים איכותיים בלבד על פי התקנים ואנו מתאימים כל חומר ליעודו בצורה מושלמת, למשל באיזורים מסוימים כמו מקלחות וכדומה יש לשתמש בלוחות גבס מיוחדים עמידים בלחוץ גבוהה, לוחות אלה מאריכים חיים במשך שנים תחת תנאים שכאלה, ביצוע עבודה כזאת שלא על פי שימוש נכון בחומר יביא לנזקים מהר מאוד לכן אנו מקפידים על שימוש נכון בכל חומר וחומר, לפעמים יש צורך לעשות שימוש בגבס אדום שהינו חסין אש ויש עוד סוגי לוחות גבס שונים אשר תוכלו לקרוא אודותיהם אצלנו באתר חברת מסמרים, אנו מבצעים עבודה בשקיפות מלאה תוך תשומת לב ושימת דגש על כל הפרטים החשובים !


עבודות גבס בתל אביב ע"י חברת מסמרים

אנו פעילים כבר מעל לעשור באיזור תל אביב ורחבי האיזור ומבצעים אלפי פרויקטים מדי שנה

איכות שירות – אנו מהווים דוגמא רבה לשאר אנשי המקצוע והחברות השונות בתחום עבודות הגבס, מכיוון שהתייחסותנו לכל פרויקט קטן או גדול היא ברזולוציות גבוהות במיוחד, לכן אנשי מקצוע רבים מתייעצים איתנו לגבי פרויקטים כאלה או אחרים.


על המחירים – רבים טועים וחושבים שעבודות גבס או עיצובים בגבס עולים הון תועפות, ובכן ביחס לשאר סוגי הבנייה השונים המחירים של עבודות גבס הן נוחות מאוד, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לכל שאלה או מידע וקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות בכל זמן נשמח לסייע לכם בטלפון : 050-6333-555


חומרי גלם – בחברתנו איננו מתפשרים על איכות החומרים עד רמת הברגים האיכותיים ביותר, אנו מאמינים בלבצע עבודה פעם אחת שתחזיק לאורך שנים רבות ותשרת אתכם נאמנה, כל חומר שאנו עושים בו שימוש הוא בעל התקנים הנדרשים לביצוע העבודה בכדי לקבל את התוצאה ברמה הכי גבוהה שאפשר.


על המקצועיות – שם המשחק הוא ניסיון ! אנו חברה יציבה בעל ניסיון של מעל לעשור, ישנם כאלה שחושבים שעבודות בגבס הם משחק ילדים אך לא נכון הדבר ויש לבצע כל עבודה עם תנון והתייחסות למשקלים לחצים ותנאי הסביבה, ההבנה העמוקה שלנו בתחום השיפוצים בגבס שמה אותנו בחזית התחום בישראל.



עבודות גבס מקצועיות

כל עבודת גבס שתחפשו בתל אביב והאיזור אנו נבצע במקצועיות רבה, תוך תכנון וליווי מלא, עיצובי הגבס שלנו הם יחודיים ברמה שלא ניתן לבצע ההעתקה של עבודותינו, אנו יכולים להבטיח שנגשים לכם כל חלום, ונענה כל צורך שקיים ונדע להתאים ולבצע שיפורים עבורכם ברמה גבוהה במיוחד, צוותי העבודה שלנו הם המובילים בתחום בישראל, החל מהמהנדסים והאדריכלים שלנו ועד לאנשי הביצוע בשטח !
תשומת הלב שלנו לכל פרט שמה אותנו כל שנה מחדש בחזית ולהוביל את שאר הקבלנים בארצנו.


לסיכום : חברת מסמרים כאן עבורכם לתת את השירות המקצועי ביותר בתחום תוך כדי שירות ליווי מלא, ותכנון מתקדם שיאפשר לכם להגשים כל חלום שעולה בדמיון, אם אתם מחפשים עבודה מקצועית ללא התפשרות על סטנדרטים גבוהים במיוחד : חברת מסמרים היא הכתובת !

לשיחה עם מומחה ולקבלת יעוץ חינם בכל נושא חייגו עכשיו : 050-6333-555